close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור חברת הסעות

מערכת שורשכג טבת, תשפ20/01/2020

כאשר קיים צורך להסיע אורחים מנקודה לנקודה לכל מטרה, כדאי לקבל כמה הצעות מחיר ולבחון כמה חברות אשר עוסקות בהסעות כדי לבחור את הטובה ביותר

תגיות:
בחירת חברת הסעות
בחירת חברת הסעות היא נושא חשוב ביותר כיוון שהתפקיד החשוב ביותר של חברה זו הוא לשמור על בטיחותם של הנוסעים כך שיגיעו בבטחה לנקודת היעד ויחזרו בשלום לביתם בתום האירוע.

לכן, יש לוודא שמדובר בחברה אשר מעסיקה נהגים אחראיים אשר נוסעים על פי חוקי התנועה והדרך, ושהם לא צברו עבירות תנועה חמורות אשר הופכות אותם לנהגים מסוכנים.

הסעה לחתונה
מומלץ להתייעץ עם חברים או בני משפחה, אשר תיאמו הסעות לחתונה כדי לשמוע מהם חוות
דעת על חברת ההסעות ששכרו. אם הם והאורחים שנסעו באוטובוס היו מרוצים מאופן ההתנהלות של הנהג, אם הנסיעה שלו הייתה זהירה, הגיע בזמן לנקודת האיסוף וכל מידע חשוב אחר לצורך קבלת ההחלטה.

לאחר קבלת מידע זה, אפשר לברר עם חברת ההסעות המומלצת את העלויות של האוטובוס ואם בתאריך החתונה יש להם רכבים פנויים.

בני הזוג הנישאים אשר החתן גר לדוגמה בבני ברק והכלה היא מירושלים אשר החליטו לקיים את טקס הנישואין בירושלים, יתאמו אוטובוס אשר יסיע את בני המשפחה, החברים והמכרים מבני ברק לירושלים. כדי לתאם הסעות לחתונה יש להכין רשימה הכוללת את שמותיהם ומספרי הטלפון הניידים של המוזמנים מבני ברק והסביבה אשר אמורים לעלות על ההסעה.

יש להודיע לכולם היכן ממוקמת נקודת האיסוף, לדוגמה במגרש חניה ספציפי שהוא גדול במרכז העיר אשר כולם אמורים להגיע אליו בשעה ספציפית בתאריך זה. המוזמנים יחנו את רכבם בחניון זה או יגיעו אליו ברגל ויעלו על האוטובוס. לאור הדרך הארוכה והפקקים הצפויים בדרך, לוקחים מקדם ביטחון של זמן ויוצאים בשעה מוקדמת כדי לא לאחר ולפספס את החופה.

נסיעה לאולם החתונות
כאשר יש כמות גדולה של נוסעים אשר אמורים להגיע לחתונה באולם מסוים, הרבה יותר נוח לתאם עבור כולם הסעות לחתונה כדי שלא יהיה צורך לכל אחת מהמשפחות לנסוע דרך כה ארוכה ברכבם הפרטי כאשר הם אינם מכירים מספיק טוב את המסלול ובמיוחד כדי לדאוג לאלו אשר אין להם רכב פרטי. כך נוסעים כולם יחד ובני הזוג מזמינים אוטובוס אחד או יותר מכך בהתאם לכמות האורחים אשר אמורים לנסוע מבני ברק לעיר הקודש ירושלים.

ביום החתונה, הנהג עובר על הרשימה ומסמן את שמותיהם של כל האורחים שהגיעו לחניה, בטרם הוא יוצא לדרך. בתום האירוע האורחים באולם שומעים את הכרוז המודיע להם לחזור לאוטובוס בשעה שנקבעה. הנהג מוודא על פי הרשימות שכל המוזמנים חזרו לאוטובוס, כדי לא לשכוח באולם אף אדם אשר אמור לחזור מירושלים לבני ברק לאחר החתונה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה